newyork2011.reismee.nl

Zaterdagavond

Laughing
Daar zijn we weer!!

We zijn er gisteravond toch nog even op uit geweest. We nemen vanuit het hotel de taxi naar Times Square. Voor diegenen die nog eens een taxi nemen in New York, neem altijd de stoepkant om in te stappen.... Jikke stapte nml. aan de wegkant en dat werd niet echt gewaardeerd door de chauffeur. Maar of dat nou was uit bezorgdheid voor Jikke of zijn autodeur, dat weet ik niet...

Aangekomen op Times Square is het er erg druk en komen de miljoenen matrix- en ledverlichtingen je tegemoet. Kermis in de Gooier is er niks bij

Laughing
. Ziet er allemaal erg mooi uit, dus we schieten een paar foto's. Dat blijkt nog niet mee te vallen in het donker, de verlichtingen gaat nog wel, maar voor de rest wordt een foto bij avond al snel onduidelijk als je geen statief hebt. We hebben nog geen avondeten gehad, Jikke wil heel graag eten bij het HardRock Cafe, maar die staat bekend om lange wachtrijen. Toch maar even kijken... de wachtrij lijkt mee te vallen, maar aangekomen bij de balie blijkt er een wachttijd te zijn van anderhalf tot twee uur!! Jammer, want daar willen we eigenlijk niet op wachten. Totdat Jikke even met haar haar schudt en een van de obers verleidelijk aankijkt (dat doet ze normaal nooit..). In eens mag ze meelopen, dus sjouw ik er maar achteraan. Blijkt de ober een tafeltje voor ons vrij te hebben!! Hoe gaaf is dat?! Daar zitten we dan ineens in een van de meest gewilde eetgelegenheden in NY. We nemen een drankje en uiteraard de wereldberoemde Hardrock Hamburger. 't blijkt een beste joekel te zijn, die we maar met moeite op krijgen. Maar het was heerlijk en erg leuk!

Als we zijn uitgegeten en uitgekeken besluiten we nog naar Top of the Rock te gaan om New York bij avond te bekijken. In tegenstelling tot vanochtend is het erg druk en moeten we wachten voor we de lift in kunnen. Eenmaal boven is het uitzicht erg mooi! Wat een lampies. Zonder statief scherpe foto's maken is nagenoeg onmogelijk, jammer maar dat mag de pret niet drukken.

Voldaan van deze geweldige mooie dag lopen we terug naar het hotel en gaan we lekker naar ons bedje.

Inmiddels is het hier ochtend en zijn we helemaal klaar voor weer een mooie dag!! Ground Zero, Century 21, Central Park en fith avenue staan op het programma.

Pa&Ma markelo

dat ziet er mooi uit,met zulke joekels eten,moet je geen taxi meer nemen,beter met de benenwagen.mooie fotoos gemaakt.vraagje kunnen jullie eerste paasdag,gaan we met z*n allen brunchen
bij Billsbar,kunnen dan z.s.m.reserveren.Geniet er nog van en tot kiekes.