Zaterdagavond

We zijn er gisteravond toch nog even op uit geweest. We nemen vanuit het hotel de taxi naar Times Square. Voor diegenen die nog eens een taxi nemen in New York, neem altijd de stoepkant om in te stappen.... Jikke stapte nml. aan de wegkant en dat werd niet echt gewaardeerd door de chauffeur. Maar of dat nou was uit bezorgdheid voor Jikke of zijn autodeur, dat weet ik niet...
Aangekomen op Times Square is het er erg druk en komen de miljoenen matrix- en ledverlichtingen je tegemoet. Kermis in de Gooier is er niks bij

Als we zijn uitgegeten en uitgekeken besluiten we nog naar Top of the Rock te gaan om New York bij avond te bekijken. In tegenstelling tot vanochtend is het erg druk en moeten we wachten voor we de lift in kunnen. Eenmaal boven is het uitzicht erg mooi! Wat een lampies. Zonder statief scherpe foto's maken is nagenoeg onmogelijk, jammer maar dat mag de pret niet drukken.
Voldaan van deze geweldige mooie dag lopen we terug naar het hotel en gaan we lekker naar ons bedje.
Inmiddels is het hier ochtend en zijn we helemaal klaar voor weer een mooie dag!! Ground Zero, Century 21, Central Park en fith avenue staan op het programma.
Reacties
Reacties
dat ziet er mooi uit,met zulke joekels eten,moet je geen taxi meer nemen,beter met de benenwagen.mooie fotoos gemaakt.vraagje kunnen jullie eerste paasdag,gaan we met z*n allen brunchen
bij Billsbar,kunnen dan z.s.m.reserveren.Geniet er nog van en tot kiekes.
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}